Răspuns :
1.
#include <iostream>
#include <math,h>
using namespace std:
int main()
{
int n;
int i;
int v[1000] // declararea variabilelor pe care le vei folosi
cin >> n;
for ( i = 1; i <= n; i++ )
cin >> v[i]; // citirea vectorului
for ( i = 1; i <= n; i++)
if ( v[i] % 2 == 1) // verifici daca elementul la care esti este impar
{
cout << v[i] << " "<< i << " "; // daca este, afisezi atat elementul, cat si pozitia
break; // daca este, dupa afisare, opresti for ul
}
for ( i = 1; i <= n; i++)
if( sqrt (v[i]) == int (sqrt (v[i]) ) // verifici daca numarul este patrat perfect, mai exact daca radicalul acestuia este egal cu modului radicalului acestuia
{
x = v[i]; // x primeste valoarea elementului ce este patrat perfect
y = i; // y primeste pozitia elementului ce este patrat perfect
// de fiecare data cand dai de un patrat perfect, x si y vor primi valorile cerute pana se verifica tot vectorul, in cele din urma, acestea ramanand cu valoarea ultimului element patrat perfect si valoarea pozitiei acestuia
}
cout << x << " " << y; // le afisez
}
}
2. #include <iostream>
using namespace std;
int main()
{
int n, x, i, v[1000];
cin >> n;
for ( i = 1; i <= n; i++)
cin >> v[i]; (citesti vectorul)
for ( i = n; i >=1; i--) (iei vectorul de la ultimul la primul element)
{
int x = v[i]; (faci o copie elementului la care esti)
int y = 0;
while ( x != 0 )
{
y = y * 10 + x %10;
x = x / 10;
} // calculezi oglinditul elementului la care esti
if ( v[i] == x) // verifici daca elementul la care esti este egal cu oglinditul acestuia (daca este palindrom)
{
cout << v[i] << " " << i; // daca da, afisezi elementul si valoarea sa
break; // dupa afisare, opresti for ul
}
}
3.
#include <iostream>
using namespace std;
int main()
{
int n, v[1000], i;
for (i = 1; i <= n; i++)
cin >> v[i]; // citirea vectorului
for( i = 1; i <= n; i++) // iei fiecare element din vector
{
if ( v[i] % 2 == 0) // verifici daca elementul la care esti este par
cout << v[i] << " "; // daca da, il afisezi
}
}
Sper ca ai inteles! Ti am lasat explicatii amanuntite ca sa intelegi prin intermediul comentariilor ( // )! Succes!