👤
a fost răspuns

Observes les images,complète avec les noms des métires et les lieux de travail

actrur,maître,vétérinarire,cabinet vétérinarire,théâtre,école(sunt cuvintele cu care completezi)

2.Je suis patient, j'aime les enfants,je rêve de devenir__________ et travaille dans une__________.
3.J'aime les animaux,je suis sebsible,je veux devenir __________ et travaille dans un __________.
4.Je suis amusant ,j'aime faire rire les gens, mon rêve est de devenir __________ et travaille dans un __________.

Daca va ajuta traducerea :

2.Eu sunt pacient, eu iubesc copiii, eu visez să devin__________ și să lucrează în une__________.
3.J'aime animals, eu sunt sensibil ,eu vreau sa devin __________ Si sa lucrez la __________ .
4.Eu sunt distractiv, îmi place să fac oamenii să râdă, visul meu este de a deveni __________ si a lucra la __________.

(am dat pe google translate)sunt foarte obosita si chiar nu inteleg bine.....Unde am pus under-line-uri( __________ ) trebuie completat cu cuvintele date,intrebarea 1 nu am scris-o fiindca era deja facuta

dau coroana la primul raspuns (care il inteleg...)​

Observes Les Imagescomplète Avec Les Noms Des Métires Et Les Lieux De Travailactrurmaîtrevétérinarirecabinet Vétérinarirethéâtreécolesunt Cuvintele Cu Care Comp class=