👤

Va rog sa ma ajutati este urgent

Va Rog Sa Ma Ajutati Este Urgent class=
Va Rog Sa Ma Ajutati Este Urgent class=

Răspuns :

Răspuns:

6.civilizat-9 litere

mici-4 litere

7.vrăjitoare-5 vocale(ă,i,o,a,e)

semivocale(oa)

8.câmpul lexical al școlii din text sunt cuvintele : învățătoarea, în sala de clasă.

Învățătoare ne învață cum să tipărim o scrisoare.

În sala de clasă sunt 10 fete și 10 băieți.

9.

B.Compunere: O întâmplare petrecută la școală .

Buna! Numele meu este Ioana si sunt elevă a scolii "Farmece si vrajitorii". Totul decurge minunat la scoala. Invat cum sa fac singură potiuni spre exemplu potiunile de dragoste sau cele pentru vindecarea ranilor. Aici mai invat cum sa-mi manuiesc bagheta.. Pentru ca uneori nu ne intelegem prea bine si vrajile nu merg asa cum ar trebui. Am foarte mult prieteni aici si impreuna participam la diferite cursuri.. Astazi am participat impreuna cu Maria si Maia cele mai bune prietene ale mele la cursul pentru invingerea fricilor. Profesorul care preda aceasta materie este Anton Andrei si ma inteleg foarte bine cu el! Toti elevii il iubesc. Astazi, la curs, acesta a adus intr-un cufar ferecat un Bong.. O creatura ce ia forma celei mai mari frici pe care o ai. Toti au incercat sa invinga Bongul cu succes dar cand a venit randul meu, totul s-a schimbat! Bongul a luat forma unui dementor.. Niste creaturi care iti aspira din corp toata fericirea.. Dementorul parea extrem de real si voiam sa-l inving pana in momentul cand domnul profesor Anton a strigat la noi sa ne ferim. Acela chiar era un dementor adevarat! Toti elevii au inceput sa tipe si sa se panicheze, dar eu mi-am scos bagheta buclucasa si am rostit o vraja care l-a alungat pe infioratorul Dementor. Profesorul m-a laudat si ziua s-a terminat foarte bine, eu obtinant un 10 pentru curaj si foarte multe laude din partea colegilor mei!

4.sinonime :

să ajungă=a sosi ( Alina va sosi curând la concurs)