👤

Variabilele următoare memorează coordonatele reale (abscisa și ordonata), în planul xOy, ale vârfurilor

unui triunghi: tAx și tAy abscisa și respectiv ordonata vârfului A, tBx și tBy abscisa și respectiv

ordonata vârfului B, iar tCx și tCy abscisa și respectiv ordonata vârfului C. Declarați corespunzător

variabilele și scrieți o secvență de instrucțiuni în urma executării căreia să se afișeze pe ecran pătratul

lungimii laturii AB a triunghiului. ​


Răspuns :

float tAx,tAy,tBx,tBy,tCx,tCy;

cout<<(tBx-tAx)*(tBx-tAx)+(tBy-tAy)*(tBy-tAy);

distanta dintre doua puncte cand li se cunosc coordonatele in plan iti determina lugimea segmentului/laturii dintre cele doua puncte iar aceea este, in cazul nostru, radical((tBx-tAx)*(tBx-tAx)+(tBy-tAy)*(tBy-tAy)), dar cum ni se cere patratul lungimii, radicalul va disparea fiindca se anuleaza cu puterea a 2-a