👤
Buburuza3890
a fost răspuns

Traduceți: Maman:Moi,je suiș reive... Tu sais combien j'aime la mer, et les paysages de la Cote d' Azur sont magnifiques... Pur ne plus parler de la vegetation: palmiers, bougainvilliers et autres plantes exotoques... Michel:Et des distractions de toutes sortes... spectacles, competițions, unde foule de touristes de tous les coins du monde... Papa:Des distractions, d'accord! Mai nous allons aussi viziter les musees d'Antibes, de Biot, de Saint-Paul et de Nice... Connaître les oeuvres de Picasso, Fernand Leger et Chagall! Pas de musees-pas de Cote d'Azur! Sylvie:Bien sur papa, les musees aussi... entre deux baignades... et un dîner au restaurant!

Răspuns :

Mamă : Sunt în viață ... Știi cât iubesc marea și peisajele de pe Coasta de Azur  care sunt frumoase ... Nu mai vorbim despre vegetație: palmieri, bougainvile și alte plante exotice ..
Michel: Și distragerile de tot felul ... concursurile, distractiile, o mulțime de turiști din toată lumea ...
Tata: Distractii, de acord! De asemenea, putem vizita muzeele din Antibes, Biot, Saint-Paul și Nice ... Cunoașteți lucrările lui Picasso, Fernand Leger și Chagall! Nu există muzee ->nu Cote d'Azur!
Sylvie: Bineînțeles, tată, muzeele de asemenea... între două înot și o cină la restaurant!

la expresia ''intre doua'' = adica intre ora 2