Răspuns :
Nu stiu daca ai ales bine "informatica", dar daca da, atunci:
In c/c++:
Poti face in 2 moduri: clase de obiecte sau structuri de date.
Structuri:
struct Analiza_Mediului_Economic
{
char cererea_pietei[1000];
struct client
{
char nume [100],prenume [100];
long cnp; //(adaugi campuri)
}
struct competitori
{
char nume_firma [100];
//(adaugi campuri)
}
struct forta_de_munca
{
struct angajati
{
char nume [100],prenume [100]; //adaugi campuri
}
unsigned long nr_angajati; //adaugi campuri
}
}
Clase de obiecte (nu recomand):
Nu prea stiu asa bine, dar faci o clasa primara cu titlul Analiza_Mediului_Economic de unde deriva toate alte clase Clienti, Forta munca etc. Nu uita! Cel mai bine declari variabilele private, apoi in clasele secundare le accesezi astfel:
functie (int variabila1, int variabila2...)
{
long a,b,c...;
a=variabila1;
b=variabila2;
....
}
Access:
Creezi tabelele: clienti, forta de munca etc cu specificatiile lor apoi faci interogari pe baza lor.
In c/c++:
Poti face in 2 moduri: clase de obiecte sau structuri de date.
Structuri:
struct Analiza_Mediului_Economic
{
char cererea_pietei[1000];
struct client
{
char nume [100],prenume [100];
long cnp; //(adaugi campuri)
}
struct competitori
{
char nume_firma [100];
//(adaugi campuri)
}
struct forta_de_munca
{
struct angajati
{
char nume [100],prenume [100]; //adaugi campuri
}
unsigned long nr_angajati; //adaugi campuri
}
}
Clase de obiecte (nu recomand):
Nu prea stiu asa bine, dar faci o clasa primara cu titlul Analiza_Mediului_Economic de unde deriva toate alte clase Clienti, Forta munca etc. Nu uita! Cel mai bine declari variabilele private, apoi in clasele secundare le accesezi astfel:
functie (int variabila1, int variabila2...)
{
long a,b,c...;
a=variabila1;
b=variabila2;
....
}
Access:
Creezi tabelele: clienti, forta de munca etc cu specificatiile lor apoi faci interogari pe baza lor.