Răspuns :
Adica tocmai ati invatat ce sunt alea functii. Super.
Pai practic tot ce ai de facut e sa iti faci functiile, cerintele sunt destul de simple:
Citirea e evindent ce trebuie sa faci.
La fel si la afisare.
Panindrom: Ca acum ceva timp, cu un while faci oglinditul si verifici daca e egal cu numarul, functia va intoarce sa spunem 0 daca NU e palindrom si 1 daca e palindrom. Un nume mai bun pt acea functie ar fi IsPalindrome, si ar intoare 0(false) sau 1(true).
Eliminarea. Aici ar trebui sa ia ca parametru vectorul, lungimea vectorului si pozitia de la care vrei sa elimini, si tot ce ai de facut e sa muti fiecare element de DUPA pozitia pe care vrei sa o stergi, mai la stanga cu o pozitiei. Cam asa: v[i] = v[i+1].
Iar apoi programul e cam gata, in functia principala tu o sa apelezi citirea, apoi cu un for parcurgi vectorul, la fiecare iteratie verifici cu un if daca e palindrom, si daca este, cuu functia de eliminare elimini elementul.
Pai practic tot ce ai de facut e sa iti faci functiile, cerintele sunt destul de simple:
Citirea e evindent ce trebuie sa faci.
La fel si la afisare.
Panindrom: Ca acum ceva timp, cu un while faci oglinditul si verifici daca e egal cu numarul, functia va intoarce sa spunem 0 daca NU e palindrom si 1 daca e palindrom. Un nume mai bun pt acea functie ar fi IsPalindrome, si ar intoare 0(false) sau 1(true).
Eliminarea. Aici ar trebui sa ia ca parametru vectorul, lungimea vectorului si pozitia de la care vrei sa elimini, si tot ce ai de facut e sa muti fiecare element de DUPA pozitia pe care vrei sa o stergi, mai la stanga cu o pozitiei. Cam asa: v[i] = v[i+1].
Iar apoi programul e cam gata, in functia principala tu o sa apelezi citirea, apoi cu un for parcurgi vectorul, la fiecare iteratie verifici cu un if daca e palindrom, si daca este, cuu functia de eliminare elimini elementul.