RO Study
👤
Anonim
Anonim
19-03-2017
Franceza
a fost răspuns
ajutatima la evaluare ja peux dire l'heure
Răspuns :
Danapontoc
Danapontoc
19-03-2017
Les classes commencent à huit heures. Je finnis les classes à douze heures ( à midi).Je prends le petit dejeuner à sept heures et demi. Je prends le dejeuner à treize heures. Je prends le dinner à vingt heures. Le soir je me couche a dix heures.
Answer Link
VEDEȚI TOATE RĂSPUNSURILE ( 32+ )
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Alte intrebari
Salut! Va Rog Frumos Dak Ma Puteti Ajuta Sa Gasesc Imaginile Artistice La Poezia Creion De Tudor Arghezi. Multumesc!
Rezultatul Calculului 5 Supra 3 :(-10supra 9) - (-1supra2) Daca Puteti Si Toata Ecuatia
Numarul De Elemente Numere Intregi Al Multimii A=( X Apartine Lui N \ -3 ≤ X + 1 < 5 ) Este Egal Cu ..... Va Rog Frumos . Ma Puteti Ajuta ?
Scrie O Compunere In Care Sa Povestesti O Intamplare Care Te-a Impresionat In Vacanta De Vara. In Compunerea Ta Trebuie :- Sa Formulezi Un Titlu Expresiv /
Intr O Cutie Sunt Bile Rosii , Galbene , Negre Si Verzi , In Total 20 Bile . 14 Bile Nu Sunt Negre , 2 Bile Sun Verzi Si 15 Bile Nu Sunt Galbene . A)Care
Ce Fel De Opera Este Corbul Si Vulpea
Ajutati Ma Va Rog!-x + 8,2 =6
Traducetimi Si Mie Asta : Salut,j Ai 13 Ans,je Veux Correspondre Avec Des Filles De Mon Age,ecrivant Francais .J Aime La Musique,lire Et Ecrire,je Du Basket Et
O Propozitie Cu Tirani
Cine Ma Puate Ajuta Cu Un Articol Despre Soare!!! Nu Chiar Lunga De 10 Randuri Va Rog!