👤
a fost răspuns

buana ajutatima varog mult...an nevoe sa traduc uneseu din romana in franceza.....
Este pretios sa ai o familie.In momente grele cind inoti in lacrimi,te gindesti la ea si zimbetul iti apare ca o raza de soare imijloc de vara.Gindul ca ei iti sunt aproape te face puternic si te face sa crezi ca totul este usor.In primul rind consider ca o familie unita este o familie in care exista intelegere,care traeste cu micile ei bucurii fara sa ravneasca la alte lucruri,care nar face alt ceva decit sa o zbuciume.Daca pentru unii familia este pe primul plan,ea fiind cea mai importanta,pentru altii conteaza banii,locul in societate.Astfel daca pentru om cel mai important lucru este familia,atunci el face tot posibilul si imposibilul ca in ea sa existe intelegere,si sa fie unita.Pe de alta parte daca familia este unita,ii poate oferi omului sprijinul,intelegerea,sfaturile de care are nevoie daca se afla in intr-o situatie delicata,daca are probleme.De exemplu daca intr-o familie exista certuri in fiecare zi,aceasta nu-i poate oferi omului sprijinul si protectia necesara,ba chear mai mult ii creeaza alte necazuri si ii deseneaza pe fata o noua tristete.
Si de aceea vreau sa zic:Familiilor fiti unite.Caci mai frumos in viata deict o familie unita care traeste intr-un colt de lume cu micile ei bucurii,nu exista nimic.

Răspuns :

Moni1
Il est difficile d'avoir une famille. Dans les moments lourds en larmes, une fois quand ils pensent à lui et sourire apparaît comme un rayon de soleil en été imijloc. Penser qu'ils sont presque vous rend fort et vous fait penser que tout est facile. Tout d'abord, je crois qu'une famille unie est une famille dans laquelle il est de comprendre que mon propre tambour avec ses petites joies sans ravneasca autres choses, que ne ferait pas n'importe quoi autrement qu'à zbuciume. Si pour certains c'est de famille tout d'abord, elle est le plus important, pour d'autres, le questions d'argent dans la société. Donc si l'homme le plus important c'est de famille, puis il a fait tout possible et impossible d'exister dans sa compréhension et à être unifié. En revanche, si la famille est unie, peut offrir de soutien, l'homme de la compréhension, les conseils, qu'il a besoin si elle est dans une situation délicate, si il a des problèmes. Pour exemple, si dans une famille il y a querelles tous les jours, il peut fournir le soutien et la protection du besoin de l'homme, mais encore plus que l'autre crée des ennuis et dessiner le visage d'une tristesse nouvelle. Et c'est pourquoi je tiens à dire : être Unis familles. Pour en savoir plus beau dans la vie deict une famille unie que mon propre tambour dans un coin du monde avec ses petites joies, il n'y a rien. Sper sa te fi ajutat!