👤

vreau sa imi traduceti in franceza compunerea
Vara acesta am sa mi-o petrec la bunici. Ajunsa acolo am vazut cum zana verii a imbracat toata natura in culorile ei preferate. In livezile bunicilor asteapta cosuri pline cu mere,pere,prune si alte roade din belsug. Aud ciripitul pasarelelelor care rasuna prin impresurimi. Soarele arunca sclipiri de platina peste intreaga natura care se joaca in codri. Zana verii a sosit pe meleagurile nostre in caleasca ei de raze de soare , trasa de doi fluturi colorati.Albinele zboara dintr-o floare in alta sa adune polen. Roua diminetii se aseaza delicat pe florile inmiresmate. Cu usurinta soseste toamna cu norii grei care isi poarta plumbul , cu ploile ei reci , cu frunze caramizi si rosiatice , cu fructe care te imbata in mirosul lor inmiresmat. Pe taramurile noastre dupa primavara calduta unde vantul adie si ne aduce sub nas mirosul florilor si al ierbii incoltite si inverzite vine cel mai frumos anotimp dintre toate vara . Imi i-au larevedere de la bunici si de la vara infierbantata . Dau coroana

Răspuns :

Cet été, je vais passer mes grands-parents . Arrivé là , je voyais toute la nature fée été vêtue de ses couleurs préférées . Dans les vergers grands-parents attendent des paniers avec des pommes , poires, prunes et autres fruits en abondance. Les oiseaux entendre gazouillis qui résonne à travers quartier . Le soleil jette le platine chatoyante sur toute la nature qui se joue dans les bois . Fée été est arrivé sur nos terres dans son char de soleil , dessiné deux papillons coloré.Abeilles voler d'une fleur à l'autre pour recueillir le pollen . Rosée du matin assis fleurs odorantes délicates . Facilement l'automne arrive avec des nuages ​​lourds qui porte son avance avec ses pluies froides , des briques de feuilles et de fruits rouge vous bu dans l'odeur parfumée . Sur nos royaumes où le vent souffle après le printemps chaud et nous amène sous son nez et l'odeur des fleurs et de l'herbe verte germé vient la plus belle saison de tout l'été . Ils ont larevedere de grands-parents et l'été fiévreux .

J'espère aidé ( Sper ca te-am ajutat)