RO Study
👤
Deeya14
Deeya14
11-11-2015
Biologie
a fost răspuns
5 intrebari si raspunsuri despre soare
Răspuns :
Rawke69
Rawke69
11-11-2015
Soarele este galben Cine este galben? Soarele straluceste supa-miaza Cine straluceste? Razele soarelui sunt sclipitoare Cine are razele sclipitoare?
Answer Link
VEDEȚI TOATE RĂSPUNSURILE ( 83+ )
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Alte intrebari
Cat Face: 2x La Puterea A 2 A -5x 2x La Puterea A 3 A + 6x La Puterea A 2 A 42x La Putere A 6 A-24x La Puterea A 3 A
1lungimea Dreptunghiului Este 7cm Latimea Dreptunghiului ? Perimetrul Dreptunghiului 2dm 2Lungimea Dreptungiului 28cm Latimea Dreptunghiului ? Perimetrul Dreptu
Give The Past Tense Forms Of These Verbs . Then Look Back At The Text About The Beatles To Check Your Answers. Become Became ● Be
Dati Exemple De Doua Fractoi A Caror Diferenta Este 45,8
Ce Impuls Are Un Autoturism Cu Masa De O Tona Care Se Misca Rectiliniu Uniform Cu Viteza De V=72km/h
Demonstraţi Că Legea De Compoziţie „ ” Este Comutativă. XoY=x La Puterea 2log In Baza 3 Din Y Va Rog Frumos ...
Mets Les Verbes Entre Parantheses Au Passe Compose Ou A L'imparfait:Quand Je (arriver)chez Moi,maman(preparer)le Diner.Quand Il (sortir),sa Soeur(regarder) La T
Write The Verbs In The Present Simple,Present Continuous Or Past Simple. 1.Usually Meg(to Come)______ Home At 3.But Yesterday She (to Be)_____ Late Because Her
Sinonime A Se Coace- a Spinteca- a Rezema- se Imbuneaza- incepeau-
Va Rog Sa Ma Ajutati: dintr-un Numar Natural Scadem Treimea Lui 933 Si Adunam 300.rezultatul Il Dublam Si Obtinem 978.care Este Numarul?